27 Aug - Kurus

 Hari ni kami hantar anak anak ke rumah pengasuh sebab banyak benda yang nak kena settle.

sekarang kan tak boleh bawak budak2 masuk premis.

jadi hari ni laki aku ada banyak masa nak mengadap aku agaknya

selalu kena layan anak je.

tadi dia kata

"abang tengok lengan awak tu besar nya, isyh besar sangat lah"

aku kan kalau laki dah tegur macam tu, aku auto jadi takut.

bukan takut apa, takut dia tegur banyak kali

jadi, 1hb nanti aku nak start workout

esok aku start clean diet

bring it on!