24 September - Cerita Dalam Draft

 Banyak sangat cerita nak tulis, banyak sangat dalam draft tapi separuh separuh je aku tulis

masa aku occupied sekarang ni, malam pula pukul 930malam dah tidur. letih teramat. tiba tiba je dah subuh. aku kena tidur awal sebab kalau pukul 11 malam aku tak tidur makanya lambat lah aku tidur. lepas tu badan jadi letih esok hari.

dah nak masuk bulan Oktober. nampak gaya macam lambat lagi boleh balik kampung. nak berjalan jalan pulak macam tak tahu nak ke mana. orang Malaysia ni skrg macam culture shock bila kerajaan bagi rentas daerah dan bercuti ke Langkawi. seram nengok nya. maka, kita nanti lah dulu ye. tunggu lega sikit. kita pegi jalan jalan. 

aku cuba nak sambung cerita cerita aku dalam draf ni.harap2 masih tak lupa jalan cerita hiks.